- Να προβλέπει τις ανάγκες, να προσδιορίζει το πλήθος και τις ειδικότητες των επιστημόνων που χρειάζονται, ώστε να βρίσκουν αμέσως δουλειά μετά το πτυχίο πάνω στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει. Έτσι και ο ίδιος ο νέος άνθρωπος θα μπορεί να επιλέγει πιο ελεύθερα, με βάση τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του, το αντικείμενο των σπουδών του, χωρίς να σκέφτεται αν αυτό τον κάνει «πιο ανταγωνιστικό», πιο ελκυστικό στις επιχειρήσεις.
- Να διαμορφώνει σύγχρονα και υψηλού επιπέδου προγράμματα πανεπιστημιακών σπουδών, που ενσωματώνουν τις νέες επιστημονικές ανακαλύψεις. Να καταπολεμά τον σκοταδισμό και τον ανορθολογισμό, γιατί θέλει τον λαό πρωταγωνιστή των εξελίξεων, πραγματικά ελεύθερο και όχι σκλάβο των προλήψεων, στο περιθώριο της πολιτικής και κοινωνικής ζωής.
- Να εξασφαλίζει αποκλειστικά δημόσιες και δωρεάν σπουδές, εξασφαλίζοντας στα πανεπιστήμια σύγχρονες υποδομές, διδακτικό προσωπικό με βάση τις ανάγκες, αναβαθμισμένα πανεπιστημιακά συγγράμματα, πρακτική άσκηση που θα συμβάλλει στην βαθύτερη κατανόηση του αντικειμένου σπουδών, μέσα από την εφαρμογή της αντίστοιχης επιστήμης. Γιατί παύει να θεωρείται «κόστος» αλλά πολλαπλασιαστικό όφελος για την κοινωνία η διαμόρφωση ολοκληρωμένων αποφοίτων, με στέρεο επιστημονικό υπόβαθρο.
- Να αναπτύσσεται η έρευνα με στόχο την αξιοποίησή της για το κοινωνικό καλό, κι όχι ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για αύξηση των κερδών μεταξύ επιχειρήσεων. Έτσι, μπορεί να ενσωματώνει και να διαδίδει άμεσα τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές & επιστημονικές θεωρίες, χωρίς εμπορικές δεσμεύσεις, ρήτρες μυστικότητας, ασφυκτικό οικονομικό έλεγχο από εταιρίες.